زخم بازار تنظیم یارانه کشاورزی ماه رمضان

زخم: بازار تنظیم یارانه کشاورزی ماه رمضان خبر اقتصادی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات پشت پرده فسخ قرارداد بازیکن پرسپولیس با فولاد

    قرارداد سروش رفیعی با فولاد خوزستان در شرایطی فسخ شده است است که این بازیکن از روزهای اوجش به دور بود و حتی جهت ادامه کار در این باشگاه، متمم پیشنهادی را قبول ن

    پشت پرده فسخ قرارداد بازیکن پرسپولیس با فولاد

    پشت پرده فسخ قرارداد بازیکن پرسپولیس با فولاد

    عبارات مهم : بازیکن

    قرارداد سروش رفیعی با فولاد خوزستان در شرایطی فسخ شده است است که این بازیکن از روزهای اوجش به دور بود و حتی جهت ادامه کار در این باشگاه، متمم پیشنهادی را قبول نکرد.

    به گزارش مهر، این روزها عنوان اختلافات کلوب فولاد و سروش رفیعی مورد توجه فوتبالی ها قرار گرفته هست. در این ماجرا البته بعضی تلاش بر مقصر نشان دادن کلوب فولاد دارند و این در حالی است که با اطلاع از شرایط این بازیکن و پرسشها پشت پرده می توان تحلیلی بهتر در این خصوص داشت. هرچند که سروش رفیعی هم شب گذشته منشتر شدن پستی تاکید داشت به خاطر چهار ماه حضورش در این تیم یک ریال هم دریافتی نداشته است.

    در این گزارش به اتفاقاتی که از ابتدای حضور رفیعی در فولاد رخ داد پرداخته شده است است.

    پشت پرده فسخ قرارداد بازیکن پرسپولیس با فولاد

    بازگشت از الخور و حضور مجدد در فولاد خوزستان

    سروش رفیعی که از فولاد به فوتبال کشور عزیزمان ایران معرفی شده، بعد از انجام ۱۹ بازی جهت الخور قطر، دوران فوتبالش در این کشور را تمام شده است می بیند و جهت بازگشت به فوتبال کشور عزیزمان ایران با پرسپولیسی ها جهت نیم فصل دوم (با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی این باشگاه) پای میز مذاکره می نشیند و در این میان با چراغ سبز سرمربی فولاد عازم اهواز می شود تا نیم فصل نخست را در این تیم سپری کند.

    قرارداد سروش رفیعی با فولاد خوزستان در شرایطی فسخ شده است است که این بازیکن از روزهای اوجش به دور بود و حتی جهت ادامه کار در این باشگاه، متمم پیشنهادی را قبول ن

    در همان وقت نوع بازگشت سروش به فولاد اعتراضاتی در بین هواداران این تیم بوجود می آورد؛ آنها متفق القول بر این توصیه تاکید داشتند که این قرارداد جهت فولاد دو سرباخت است و با توجه به جدایی در نیم فصل این بازیکن در عمل نمی تواند کمکی به تیم آنها کند. با این وجود کادر فنی پیشین فولاد نسبت به جذب این بازیکن که شائبه هایی نیز از آماده نبودن آن وجود داشت، اقدام می کند و بر این اساس سروش به عنوان یکی از آخرین مسافران سوار قطار فولاد می شود تا این تیم را در لیگ هجدهم همراهی کند.

    ۱۵۰ هزار دلار جهت «مرد نامرئی» فولاد

    قرارداد رفیعی که جهت چند ماه و تا نیم فصل اول به فولاد آمده بود، ۱۵۰ هزار دلار بود که با بالارفتن قیمت ارز، شرایط عوض شد. سروش که در تمرینات و اردوی های آماده سازی این تیم حضور نداشته، بازی اول این تیم در منزل را از دست می دهد. با شروع هفته دوم کارت آی.تی.سی او صادر می شود و در بازی برابر پرسپولیس به میدان می رود.

    او در این بازی که جهت فولادی ها از اهمیت خاص ای برخوردار بود، خیلی سریع همه را ناامید می کند. سروش که بعد از شکست ۳ برصفر فولاد لقب «مرد نامرئی» به خود می گیرد، در این بازی نشان می دهد که توان مصاف با بازیکنان برابر را نداشته و حتی با هم تیمی هایش هم هماهنگی مورد نیاز را ندارد. آمار رفیعی در ۷۰ دقیقه حضور در زمین اینگونه می شود؛ بدون شوت، بدون پاس کلیدی، بدون دریبل و تنها ۳۶ لمس توپ. سروش در این بازی ثابت می کند که هیچ نشانی از روزهای اوج خود ندارد.

    پشت پرده فسخ قرارداد بازیکن پرسپولیس با فولاد

    شائبه بازگشت مصدومیت کهنه

    در هفته سوم هم اوضاع تغییری نمی کند؛ اینجاست که کم کردن جنگندگی این بازیکن و دزدیدن پا در نبرد های نزدیک، شائبه های عود کردن مصدومیت قدیمی مچ پا را اطراف سروش مطرح می کند؛ مصدومیتی که مجددا در این فصل بازگشته و عملکرد این بازیکن را تحت تاثیر قرار داده هست. در برابر او با انجام تمرینات خاص تلاش می کند و کادر فنی جهت بهره بردن از این خرید، تا هفته ششم به او میدان می دهد تا شاید فولاد بتواند با تکنیک او در کنار سایر نفرات به نتیجه برسد، فرصتی که در عمل می سوزد و حاصلی جهت فولاد ندارد. در این هفته فولاد در منزل میزبان شاگردان علی دایی هست. بازیکنان این تیم جنوبی همه تلاششان را به خرج می دهد ولی نتیجه را واگذار می کند.

    قرارداد سروش رفیعی با فولاد خوزستان در شرایطی فسخ شده است است که این بازیکن از روزهای اوجش به دور بود و حتی جهت ادامه کار در این باشگاه، متمم پیشنهادی را قبول ن

    اوج گرفتن اختلافات با سفر بدون هماهنگی به قطر

    فردای آن روز (جمعه نهم شهریور ۱۳۹۷) ولی خبری در اردوی این تیم می پیچد؛ «سروش جهت انجام امور پزشکی و درمان مصدومیت مچ پا عازم کمپ اسپایر قطر شده است است.» آتش اختلافات فولاد و رفیعی از این وقت افروخته می شود؛ سفر بدون هماهنگی این بازیکن با مدیران کلوب که با تغییرات در کادر فنی همزمان شده است شرایط را به گونه ای دیگر رقم می زند.

    اکنون که جدایی پور موسوی قطعی شده، ایلی استان به صورت موقت اختیار امور را در دست می گیرد و با شیوه ای تازه و تاکید بر نظم و انضباط هدایت تیم را برعهده می گیرد. تمرینات به منظور ایجاد تحول در شرایط تیم از سر گرفته می شود و بازیکنان با جدیت کار خود را دنبال می کنند ولی خبری از سروش نمی شود!

    پشت پرده فسخ قرارداد بازیکن پرسپولیس با فولاد

    فولاد حتی در نبود این بازیکن در جام حذفی برابر مس شهر بابک هم به میدان می رود. دیگر این غیبت بدون هماهنگی صدای مربی خارجی و اعضای کادر فنی را هم در می آورد. آنها از سروش توقع داشتند در زمانی که تیم به او نیاز دارد تعهداتش را انجام دهد.

    جریمه ۲۰ درصدی و فسخ قرارداد

    سرانجام کادرفنی جهت مشخص شدن وضعیت، این بازیکن را در اختیار کلوب قرار می دهد تا کمیته انضباطی در خصوص تخلف او تصمیم گیری کند. نهایتا این کمیته هم به علت ترک بدون اجازه تمرینات تیم علاوه بر جریمه ۲۰ درصدی و اشراف بر شرایط جسمانی این بازیکن فسخ قرارداد را جهت سروش در نظر می گیرد. تصمیم کلوب فولاد در روز یکشنبه مورخ هشتم مهرماه با ثبت فسخ قرارداد یکطرفه و با استناد به مفاد قرارداد این بازیکن در هیات فوتبال خوزستان اجرایی می شود.

    آنها که از نحوه جذب سروش رفیعی در ابتدای فصل و واکنش‌ها او بسیار دلخور بودند، بر اتمام هرچه سریعتر این همکاری تمرکز می کنند. فولادی ها از سوی دیگر به این اطمینان رسیده بودند که سروش با توجه به مصدومیت قدیمی که دارد در صورت عوض کردن واکنش‌ها و هرگونه تعهد و توافقی هم نمی تواند پاسخگوی نیاز های تیم در چند دیدار باقی مانده باشد و اصرارشان بر جدایی از چند جهت جهت آنان قابل توجیه بود.

    رفیعی کوتاه آمد ولی متمم را امضا نکرد!

    پس از مطلع شدن سروش از بعضی از تصمیمات باشگاه، اینبار او در تمرینات مصمم تر از قبل کارش را دنبال می کند. رفیعی حتی در جلسه ای با مسئولان کلوب این اطمینان را می دهد که می تواند در بازی های آینده به فولاد یاری کند و با اضافه کردن متممی در قراردادش و عوض کردن نحوه دریافت مبلغ مورد توافق، شرایط را جهت ادامه این همکاری تسهیل می کند. این متمم مشمول بر دریافت ریال به جای دلار در قرارداد رفیعی بود.

    در برابر فولادی ها با توجه به وعده های این بازیکن او را جهت بازی با پدیده به مشهد می برند؛ ولی در آنجا صحبت ها عوض کردن می کند. رفیعی که پیش از این قبل کرده بود متمم را امضا می کند در مشهد از امضای متممم خودداری کرد. همین مسئله باعث شد تا فولاد قید پیگیری مسئله فسخ قرارداد را بزند و کار این بازیکن را تمام کند.

    اصرار بی نتیجه کادرفنی جهت جذب رفیعی

    ماجرای همکاری فولاد و رفیعی در لیگ هجدهم از جهات متفاوت قابل بررسی و نقد هست. بازیکنی که با شرایطی نامشخص و بدون آمادگی مورد نیاز به تیم ریشه دار فولاد آورده می شود. شاید اگر سروش همان بازیکن سال های نه چندان دور هم بود بازهم جذبش خاصیتی جهت فولاد نداشت. سروش قبل از شروع فصل با پرسپولیس قرارداد بسته بود و به صورت قرضی به فولاد آمد. در فوتبالی که مسابقه حرف اول را می زند، ساختن لقمه آماده جهت یکی از ۱۵ رقیب خود معنایی ندارد. اینجاست که اصرار و استدلال کادرفنی پیشین فولاد بر جذب سروش با این شرایط جای سئوالات بسیاری را در ذهن ها باقی می گذارد.

    واژه های کلیدی: بازیکن | قرارداد | هماهنگی | بازیکنان | پرسپولیس | پرسپولیس | سروش رفیعی | فولاد خوزستان


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار